|
||
|
![]() Honorable Members of the Parliament, zuerst möchte ich Dr. Gribonne-Fritz im Namen des gesamten Hauses zu ihrer Wiederwahl in das Amt des Prime Ministers gratulieren. Ich bin guter Hoffnung, dass sich die Zusammenarbekit mit ihr und ihrer Regierung zukünftig wieder etwas intensiver und dabei gut und erfolgreich gestalten wird. Ich möchte nun Dr. Gribonne-Fritz nach ihrer erfolgreichen Wiederwahl zur Premierministerin der Republic of Roldem auffordern, vor dem Parliament den folgenden Eid abzulegen: I, Anaïs Gribonne-Fritz, do solemnly swear that I will faithfully execute the Office of Prime Minister of the Republic of Roldem, and will do the best of my ability, preserve, protect and defend the Constitution of the Republic of Roldem. Dem Eid kann eine religiöse Beteuerung angehangen werden. ![]() Speaker of the Parliament SPEAKER OF THE PARLIAMENT - ROLDEM
I, Anaïs Gribonne-Fritz, do solemnly swear that I will faithfully execute the Office of Prime Minister of the Republic of Roldem, and will do the best of my ability, preserve, protect and defend the Constitution of the Republic of Roldem. So help me God.
Dr. Anaïs Gribonne-Fritz former Prime Minister of Roldem CEO of Portman University Hospital MP of Roldem for Providence Vicinity ![]()
Herzlichen Glückwunsch zur siebenten Amtszeit!
SPEAKER OF THE PARLIAMENT - ROLDEM
Congratulations. Robin Foxbury MP JD Robin Foxville-Montary, Duchess of Foxbury Governing Mayor of Providence, Roldem Member of Parliament for Beaumont District, Providence ![]()
|
||||||||
| Demokratische Union » Unionsländer » Republik Roldem » Parliament of Roldem » [Proceeding] Inauguration Prime Minister Gribonne-Fritz, March 2014 |